Spring is in the air!

We zouden er soms nog aan twijfelen wanneer we naar de weersvoorspelling kijken maar de lente is echt in aantocht.
Traditie getrouw tijd voor een nieuwe Salesforce release. Tijd voor de "Spring 19"

Als Customer Success Manager zorg ik ervoor dat u en uw gebruikers op een efficiënte manier de mogelijkheden van Salesforce maximaal kunnen benutten.
Daarom licht ik graag even in deze blogpost mijn 5 favoriete nieuwe features toe.

Groeten en succes!

Stijn

--

Stijn Zeebroek

Salesforce.com Customer Success Manager
stijn.zeebroek@cloudinnovation.be | +32 473 89 43 45 | 

Wil u weten wat deze nieuwe features kunnen betekenen voor uw organisatie? Boek vandaag nog een afspraak met mij: https://calendly.com/stijn-zeebroek

1) Kies uw favoriete startlijst.

De lijsten in Salesforce zullen u ondertussen wel niet onbekend zijn. De lijst "Recent Weergegeven" werd standaard door Salesforce gebruikt als eerste lijst wanneer u naar uw Accounts, Contacten, Leads,... navigeerde.

De nieuwe release brengt daar verandering in. U kan zelf uw favoriete lijst kiezen door deze vast te pinnen.
Deze instelling is per gebruiker zelf te bepalen.

2) Voorwaardelijke opmaak van rapporten

Bent u op zoek naar een manier om uw sales medewerker te helpen bij het identificeren van de meest belangrijke deals die onmiddellijke aandacht nodig hebben? Wilt u in één oogopslag weten welke accounts over een waarde tussen  € 100.000 en  € 500.000 hebben? Gebruik vanaf heden de voorwaardelijke opmaak op overzichts- of matrixrapporten in Lightning Experience. Het geeft uw rapporten kleur en tegelijkertijd een beter inzicht.

 


3) Plaats uw bedrijfs- of proces specifieke documentatie in Salesforce.

Hebt u documentatie over een specifiek proces in Salesforce dat voor uw bedrijf opgezet is? Neem deze dan mee op in het algemeen Salesforce help menu.

4) Sorteer uw e-mail templates

Met de nieuwe release komt de introductie van folders voor uw e-mail templates.
U kan ze orderen per bedrijfsafdeling, per type business,... aan u de keuze!
Per folder kan u ook de nodige schrijf en leesrechten instellen.

 

 

5) Relateer Cases aan elkaar

Vanaf heden kunnen uw service medewerkers cases aan elkaar linken in een "moeder-dochter relatie" om zo inzicht te krijgen in gerelateerde cases.
Bekijk de hiërarchie door op het case nummer te klikken. Pas de kolommen aan om andere details van de case weer te geven, zoals onderwerp of locatie.
Eerder was deze functie alleen beschikbaar in Salesforce Classic.

Wenst u meer details over deze nieuwe features? Benieuwd naar alle andere?
https://releasenotes.docs.salesforce.com/en-us/spring19/release-notes/salesforce_release_notes.htm

Tags